Ett stressat liv

 
 
Att hitta tiden och blogga i ett så stressat liv som mitt är nu är väldigt svårt, och framför allt känns det otroligt tråkigt. Eftersom jag älskar och skriva och blogga. Men jag ska göra ett nytt försök att i alla fall kunna uppdatera några gånger i veckan. Livet snurrar på väldigt fort nu, speciellt med skolan. Sen jag började skolan i slutet av augusti har vi haft två tentor en i marknadsföring och en försäljning, samt ett flertal grupparbeten. Tänkte eventuellt dela med mig om något av det här framöver. Men nu tar jag välbehövlig helg, skulle önska att jag kunde säga att jag ska ha en lugn helg för det är precis vad jag skulle behöva just nu. Tyvärr är inte fallet så! Jag är på väg hem till mina föräldrar i kalmar, eftersom huset jag växt upp större delen av mitt liv i är sålt sen en tid tillbaka och nyligen fick vi veta att dom nya som ska flytta in i det ska flytta in i Oktober istället för November som var först sagt. Så jag fick ta mig ner för att få ihop en hel del av mina grejer som är kvar där. Men sen ska vi även hinna med ett besök på Öland, eftersom det är skördefest där nu i helgen. Har ett inlägg jag håller på & skriver på nu, så kommer komma upp lite mer framöver! Tills dess hoppas jag att ni har en kanon fredag!
 
All kärlek,