En sammanfattning av vad som varit..

Har haft två helt omvälvande, spännande, nervösa och roliga dagar. Har börjat praktik hos en bröllopskoordinator och jag kan nu helt ärligt säga att jag inte kunde fått en bättre praktik plats. Min handledare bröllopskoordinator Maria, är helt fantastisk. En super fin person, varm, öppen och härlig och otroligt kunnig på det hon gör. Jag känner redan att jag lär mig en massa och får dessutom ta del av hennes fantastiska energi. Jag har mycket olika saker redan att se fram emot i praktiken. Mest är det roligt men fortfarande väldigt nervöst samtidigt. Men sen vet jag ju att jag kan bara göra mitt allra bästa, vilket jag verkligen vet att jag gör. Och att göra sitt allra bästa är Good enough! kom ihåg det! 
 
 
Efter dessa dagar med så mycket intryck kände jag att lite vila, god läsk och något snacks (i de här fallet chips och dipp) var välkommet ihop med en serie. Tyvärr så sviker mitt huvud mig en hel del, som väldigt ofta (guldfisk minne). Jag trodde helt säkert att jag hade packat ner dator laddaren, men eftersom den inte verkar finnas med så måste jag har glömt den på kontoret på praktiken (dvs 2 timmar bort ifrån mig). I sådana stunder blir jag lite trött på mig själv, samtidigt som jag försöker se vikten i att försöka vara snäll mot sig själv. Att det är mänskligt att göra fel, att det är mänskligt att glömma. Eftersom jag ville ha en mysig helg med min dator, ja de är avkoppling för mig. Så får jag bita i den sura citronen (låter bättre än sura äpplet) och skrapa ihop pengar till en laddare, för 4 timmars resa för en laddare har jag varken lust eller ork till att göra.
 
Hoppas er helg är bra och inte innehåller lika tråkiga inköp!

Love Love Love
Nicolina