Ett film tips för en regning dag - Think like a man

 
Ibland på sommaren kommer det dom där regnina dagarna eller kanske bara en kväll när man vill sitta inne och ta det lungt. Jag gillar att se på film, disney, franskt, feel-good & romantiskt är några ord som beskriver det filmer jag gärna ser på. Jag gillar att se på riktigt cheesy, klyshiga romantiska filmer när man inte behöver tänka så mycket utan bara kan koppla av och kolla. Så i förr går valde jag filmen Think like a man. Det var en förvånansvärt bra film, och den fick mig att fälla flera lyckotårar i slutet och då tycker jag att det är ett bevis på att den var bra.
 
Filmen handlar om fyra kvinnor har nästan gett upp att hitta kärleken när det upptäcker boken Act Like a Lady, Think Like a Man av Steve Harvey. Det börja använda bokens tips i sina relationer och det går bättre än förväntat tills männen upptäcker vad kvinnorna gör, och bestämmer sig för att använda samma metod tillbaka.
Ta & se den, och tipsa mig gärna om andra romantiska filmer! Jag har sett en hel del så de lär bli en utmaning att tipsa om något jag inte sett!
 
 
 
 Kärlek,
 
 
 
Act Like a Lady, Think Like a Man - Film tips - Steve Harvey - Think like a man - Tips romantisk film