En liten lista

Denna lista skrev jag i morse, men hade så mycket på morgon kvisten innan jag skulle iväg på intervju att jag inte han publicera den då, så då kommer den här nu. Hoppas ni har en jätte bra dag.
 
Vilken dag är det idag?
Tisdag

Vad ska du göra ikväll?
Träffa min vän ellinor och gymma ihop
 
Min fina vän ellinor, modellar i en av mina klänningar jag har till uthyrning
i mitt bröllops & event företag True Loves Kiss.
 


Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vakna upp till en riktigt god frukost, med gott bröd med goda pålägg och amerikanska pankakor med massor av god topping, och god juice plus te till. Sen vidare iväg på loppis tur till flera olika loppisar och fynda, fika ute på mitt favorit café med deras goda mackor, fransk chokladmjölk och en macaron. Och om det hinns med svänga förbi beyond retro och kolla efter en klänning för kvällen, då blir det bio, ut och dansa eller se en Disney eller fransk kärleks film hemma beroende på vädret och vad man känner för. Det vore en helt underbar dag.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Att jag är klok, och att jag är modig. det tycker jag känns så himla fint.

Känsla prick nu.
Trött, små nervös inför en intervju

Vem saknar du?
Mamma och min bästa vän My, och Ellinor men henne ska jag träffa idag!
gryniga bilder på min bästa vän My och mig.


Något som är asbra att ha:
Vilken fråga..skulle sorligt nog inte klara mig länge utan min mobil så får säga det.

Vad är du bra på?
Skriva, har jätte bra färg, form och bildseende och är riktigt bra på att planera. 

Vad vill du ha?
En kinesisk nakenhund, älskar dom!
 

Vad tycker du är roligt?
Titta på disney filmer plus masssa mer.

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Super tovig i håret, troll typ. 

Vad var det senaste du skrev i Word?
Använder inte word, använder evernote och oppen office...

Får vi se hur du ser ut nu genom webbkameran?
Yes varsågod :)

Topp 6 artister enligt ditt Spotify?
 
Vad läser du nu?
Svindlande höjder av Emily Bronte och Att leva till 100 % av Jim Loehr och Tony Schwartz.
 
Hoppas ni har en bra dag! nu ska jag iväg och handla lite ingredienser till att göra hel kyckling i ugnen, ska bli spännande..
 
Love Love Love,