Once upon a dream...

Det där om att vara otålig, om att se fram emot något så pass mycket att man nästan börjar räkna dagar och ägnar sig åt så mycket research som det bara går..så kan jag ofta bli när jag verkligen ser fram emot något jag gillar. Som ni säkert förstår och som många i min närhet vet, så älskar jag Disney. Jag ser ofta på disney filmer och lyssnar ofta på disney musik för att peppa och göra mig själv glad. Nu är det snart bara 1 månad kvar tills Maleficent kommer på bio här i sverige, och jag är så otroligt peppad. Det ser ut att bli riktigt bra! En av låtarna från filmen som är min favorit låt från Törnrosa "Once upon a dream" sjungs nu i en annorlunda tappning av Lana Del rey, man behöver väl knappt säga då att det är magiskt. Så jag tycker; kolla trailen, lyssna på låten och peppa primären med mig :) det blir ju oftast roligare om man är fler! För nu är det dags för mig att gå in på bion och se en film min vän Ellinor har valt ikväll, ska bli spännande :)
 
 
Love Love Love
Nicolina