Råsaft på vattenmelon och citron!

 
Det sägs att det ska vara några sommardagar kvar att se fram emot kvar. Så då vill jag ge ett litet snabbt tips för dig som vill dricka något svalkande gott och har en råsaftscentrifug. Att investera i en råsafscentrifug ångrar jag inte en sekund att kunna göra egen god råssaft är toppen, och himla nyttigt är det med.
I denna råsaft jag gjorde när min syster var på besök och jag var sjuk och min syster började bli lite små sjuk bestod av:
 
En fjärde del av en stor vatten melon
 
och en citron
 
 
Svalkande och gott, samt nyttigt och den fick himla fin färg med på köpet så det känns ju positivt det med! För färg det gillar ju verkligen jag som ni kan se. Så fixa och njut av denna goa råsaft!
 
Kärlek,
 
 
Råsaft - citron - råsaftscentrifug - svalkande - vattenmelon