Säljer lite höstiga retro/vintage grejer/kläder på tradera!

kanon fin 60tals retro mini a-linjeformad klänning är en allt fint jag säljer.
 
Har haft en jätte mysig helg då min mamma varit här på besök. Har blivit en hel del rensande och försöka strukturera hemma. Men även lite välbehövlig shopping en höst/vinter jacka och två par olika höst/vinter skor. Tänkte visa dom senare i veckan. Men jag har även hunnit lägga upp lite fina retro/vintage saker som jag säljer på min tradera, det är första gången jag säljer där har tidigare köpt en hel del men aldrig sålt. Så titta gärna in på dessa godbitar och lägg ett bud om ni hittar något ni gillar. Finns en hel del som jag tycker går i hösten färger och passar hösten till väldigt bra. Och mer kommer komma upp där nu framöver.
 
Kärlek,
 
 
60tal - 70tal - Höstigt - a-linjeformad klänning - mini klänning - retro - säljer - tradera - vintage