Att lämna och försöka gå vidare

 
En text om hur det kändes för 2 veckor sedan (den 2 november);
 
Mitt hjärta känns tungt som en sten i bröstkorgen. Dessa två veckor som har gått har släpat sig fram. Men nu var det dags att åka ditt, hämta saker som var kvar där. Att se lilla kanin gosedjuret sitta glad på sängen så som den alltid gör medans jag bara kände att jag går sönder inombords. Lämna nycklarna och gå ut genom dörren. Åh på vägen hem spelades calleth you cometh I med Amanda Jenssen och då går tårarna inte och hålla tillbaka längre. Det är en klen tröst just nu att veta att du fortfarande finns kvar även om jag är glad för det. Jag försöker påminna mig själv om det vi sagt och andas, andas.
 
Kärlek,
 
 
gemensamt beslut - gå vidare - göra slut - lämna - ta slut
1
coffeeandcupcake.blogg.se

Så söt kanin :) Jobbigt när livet blir så :/

Svar: ja visst är den, vi köpte den tillsammans men nu är den hans. Ja de är tungt :(
nicolinadreamy.blogg.se