Tiden räcker ibland inte till när man har ADD & fastnar i fel saker.

blogg-nicolinadreamy (40 av 1)
 Gammal bild tagen av en gammal klasskompis
 
Något jag kan tycka är väldigt jobbigt och tungt ofta med min ADD är när jag exempelvis sitter hemma och ska gå igenom en lista med viktig grejer att fixa, när jag sitter och gör det och exempelvis söker efter något på listan på nätet och så dyker något annat upp som inte är relaterat med det jag skulle göra, men något som känns intressant/kul eller viktigt och helt plötsligt har jag suttit i flera timmar med det istället och får försöka styra tillbaka fokus på min lista, vilket gör att det känns som att tiden aldrig riktigt räcker till. 

Igår var det så, som tur var lyckades jag upptäcka vad jag höll på med och styra tillbaka, så jag tappade bara en timma, och hann ändå i säng i tid för att kunna komma upp idag. Idag blir det andra dagen på mitt nya jobb, jag är nervös och rätt trött men jag hoppas att det ska gå bra i alla fall! Det viktigaste är ju ändå att göra sitt allra bästa! mer än så kan man inte göra, och det vet jag att jag alltid gör. 

Kärlek,
 
 
AD(H)D - ADD - ADHD - fastna - fel saker - fokus - leva med ADD - ofokus