Drick mer vatten!

för bildkälla se min pinterest.
 
De är något som många säger, ja drick mer vatten! vilket sådanna som jag inte alltid tycker är det roligaste då jag inte är överförtjust i vatten och dricker det endast när jag tränar eller är helt akut törstig. Men mitt tips till er är att kolla in bilden ovan och inspireras. Det finns många sätt att göra vatten lite roligare, några av tipsen är att göra iskuber med antingen ätbara blommor, delar av frukt eller bär. Eller blanda i ex blå bär direkt i vatten är också super gott, eller det klassiska citron eller lime vatten. För nu när det är så himla varmt är det viktigt att dricka mer vatten. Det ska jag i alla fall försöka göra!
 
Idag har mina planer ändrats en del, och det blir jobb lite tidigare än jag först trodde. Så min förhoppning är att jag eventuellt ska hinna åka in och köpa min drömm kamera efteråt, som jag äntligen har pengarna till, en Panasonic Lumix GM1. Och min förhoppning är även att jag ska lyckas rota fram garanti sedeln till mina hörlurar så att jag kan få ut nya då mina trist nog gick sönder igår. Vilket inte är kul för en rastlös person jag, som älskar och lyssna på musik till och från jobbet. Men nu är det dags och kila! Hoppas ni har en riktigt bra lördag!
 
Kärlek,