Kan en med add älska nån

Klicka på bilden för källa.
 
Jag har via blogg.se kunnat se att det är en hel del som besöker min blogg och sett att många kommer in via google, jag har dock inte kunnat hitta direkt vad folk söker på förens nu. Då jag hittade en sak som en person hade sökt på och kommit in på min blogg, där av rubriken på detta inlägg. Blev lite ledsen i hjärtat när jag såg den där sökningen. Och därför tänkte jag ta mig och besvara det som verkar vara en fråga. Och mitt enkla svar är JA! en person med ADD kan helt klart älska någon.
 
Först om jag ser till mig själv så är jag en väldigt romantisk, kärleksfull person som verkligen är en person som när jag väl älskar någon, gör det så innerligt och så mycket att det till och med ibland kan uppfattas som för mycket. När jag älskar någon, gör jag det med hela mig, med all min kraft och energi. Jag sätter den personen allra först, och i många fall tyvärr även framför mig själv. Jag vill göra allt för den personen, för att den ska må bra, vara glad och känna sig älskad. Jag är som sagt väldigt romantiskt av mig, och när jag känner så starka känslor för en person kan jag inte hålla emot. Utan all den kärleken jag känner vill jag bara ge och ge av! och vad jag har upplevet så är det inte många personer som älskar så djupt, gränslöst och innerligt som jag gör. Visst finns det säkert fler men jag har ännu inte hittat någon som är på den nivån jag blir, när jag blir kär och älskar någon annan person.  Har  även tidigare haft ett gäst inlägg om kärlek & ADHD/ADD där Micce beskriver det hela väldigt bra.
 
Jag är även med i en grupp på facebook för personer med ADD och ADHD, och dömt av diskusioner där om kärlek, och om att älska någon så nästan alla av dessa personer liknande saker som jag redan har sagt här innan.
Så med det sagt så tycker jag verkligen man kan säga att det är tvärtom, en person med ADD eller ADHD är snarare sådanna att man älskar personer "för mycket" sett utifrån av samhället och andra personer, men det är min personliga uppfattning. Hur ser du på det?
 
Kärlek,
 
 
ADD - ADHD - Kärlek - Kärlek och ADD - älska någon med ADD