Monday a new week a new start!

Dags för en ny vecka, en ny start som man brukar säga! Den här veckan händer en hel del spännande.
 
 
 liten bild ifrån helgen, det är min systers mysiga katt Wilde på bilden, som alltid vill vara med nära.
 
 
Idag var det dags att ta itu med min lista med sammanlagt  6 punkter, och börja testa på det nya sättet att göra en sak i taget & inte bolla tusen samtidigt. Det gick bra och snabbt, så jag fyllde på med ytterligare 6 saker, och har nu bara 3 punkter kvar som jag helt klart vet att jag hinner med idag, åh de va jobb listan. Sen på den privata listan är de nu dags och göra handlingslista & senare åka & handla. Sen blir det att ta igen lite tid med min pojkvän jag inte sett på hela helgen, mysigt.
 
Imorgon Tisdag, har jag en liten jobb lista och ta itu med hemma igen, med 6 punkter där med. Ska även hinna med lite träning av biceps och triceps. På kvällen blir det att umgås med min fina vän Rebecka, får se vad vi hittar på för skoj.
 
På Onsdag förmiddag beger jag mig mot skolan på förmiddagen, för andra kursen i Projekt ledning, har nyss fått veta att vi får ditt en person som ska föreläsa..blir spännande! på eftermiddagen har jag min städ eftermiddag. Och efter det hinna med lite jobb.
 
På Torsdag beger jag mig mot Nykvarn och till min praktik på Vidbynäsgård. Vad som är schemat för den dagen, vet jag inte än? men vet att det blir lite handling eftersom jag ska stanna där i några dagar.

På Fredagen är jag kvar på praktiken och det blir ännu en spännande och kul dag vet jag helt klart!

På Lördag är det sista praktik dagen för veckan, och då fest som jag ska vara med och hjälpa till på, ska bli väldigt spännande. Sen får jag se om jag sover över eller åker hem till min pojkvän för att sova tillsammans.
 
På söndag blir det nog en lugn hemma dag, vilket kan vara behövligt och mysigt det med!


Det var min vecka! Hur ser er vecka ut?

Love Love Love
Nicolina