En lördag i bröllopets tecken

                                                               Fotograf Alicia Swedenborg
 
När Ni läser detta är jag framme på ett helt underbart ställe, som jag haft äran av att ha praktik på i en månad i våras, Vidbynäsgård. Jag praktiserade där hos den underbara och inspirerande mangern för fest & bröllop Maria Ahlin på Vidbynäsgård. Jag har sedan dess fått möjligheten att vara med och assistera på en fest och ett bröllop, och det har varit otroligt kul och lärorikt. Och jag känner redan att jag haft nytta av det i flera situationer. Nu är det som sagt dags igen, ska vara med på ett bröllop till idag och jag är övetygad om att det kommer bli precis lika roligt och lärorikt även idag. Och innan dess blir det meny provning med ett kommande par som ska gifta sig. Så om ni går i giftas tankar och vill gifta eller ha fest i ett fantastiskt fint slott tycker jag att ni ska kolla in Vidbynäsgård.
                                                                   Fotograf Alicia Swedenborg
 
Nu ska jag passa på och njuta, suga åt mig allt jag kan för att kunna bli minst lika bra som Maria Ahlin är på sitt jobb, men det känns som jag har potensial med tanke på att Maria ger mig både möjlighten och berättar för mig att jag är en bra ass, komplimanger man verkligen ska tå åt sig.
 
Vad gör ni en lördag som denna?
 
Love Love Love
Nicolina
Vidbynäsgård - bröllop - bröllop på ett slott - en bal på slottet - fest - fest på ett slott - gifta sig - gifta sig i ett slott - gifta sig vid ett slott - giftas tankar - hyr ett slott för en kväll - slott - slott nära stockholm - slottsfest - vackert - vackert slott