I have always known it was you..

moodboardbrollop-nicolinadreamyMoodboard jag gjort, för källor till bilderna se min pinterest.
 
Om ni inte redan vet det så älskar jag bröllop, plus att planera alltid har varit något jag älskat. Så att starta mitt ena företag True loves kiss (Bröllop & event företag) Var verkligen givet. Jag har senare under våren haft äran att praktisera hos en av mina förebilder, bröllopskoordinatorn Maria Ahlin. Samt haft möjjligheten att få vara med och vara bröllopskoordinator assistent på lite bröllop och förhoppningvis hinner jag med att vara med på fler nu i sommar. Därför tänkte jag att jag skulle dela med mig av en moodboard som jag gjorde på min praktik i planering av ett "fejk" bröllop. Som jag är väldigt nöjd med! Hoppas ni gillar det! Isåfall tänkte jag dela med mig av fler moodboards gällande bröllop & fest framöver.
 
Kärlek,
 
 
True Loves Kiss - bröllop - moodboard - wedding - wedding moodboard
2
fashion

Fina bilder :)

Svar: Ja visst är dom, för fler fina bilder får du gärna kolla min pinterest och se annat jag pinnat, tyvärr har jag ju inte tagit dessa bilder själv :) men om du gillar moodboarden så kika gärna in mer i bloggen, för det kommer mer sådant framöver :)
nicolinadreamy.blogg.se

Amanda [SPONTAN]

Åh så vackert, måste helt klart kolla in din pinterest!

Svar: Kul att du tycker det :) där finns det en hel del mer jag pinnat :) kommer komma upp mer moodboards framöver här på bloggen med :)
nicolinadreamy.blogg.se