Ett fullproppat och stressat liv...

En några månader gammal selfie får pryda detta blogg inlägg.

Det händer så himla mycket just nu, framför allt så jobbar jag nästan varenda dag på mitt nya jobb. Jag trivs bra men blir väldigt trött och har dåligt med energi till allt annat i livet som jag vill. Så det känns lite kämpigt. Men jag jobbar på så gott jag kan. Där av denna bloggtorka med inga inlägg, är för att tiden inte direkt finns. För när jag inte jobbar med mitt jobb, så fixar jag med min gigantiska att göra lista, gällande mitt hem (& få mer struktur & bygga det hemmet jag vill ha) samt sälja ut saker ur min gaderob för att skapa den stilen jag verkligen vill ha, samt att göra en hel del saker gällande mina företag. Och att bloggen ska komma på kant är något jag absolut inte vill. Eftersom jag älskar och skriva, och jag har massa mer erfarenheter och annat lärorikt och kul jag vill dela med mig av. Men som den perfektionist jag är, vill jag bara ge er det bästa. Vilket ofta resluterar i denna tidsbrist att inte bli något alls. Men jag lovar att jag ska bli bättre på det. Nu är det dags för städning, plock och struktur hemma med lite hjälp. Hoppas ni har en härlig dag! så hörs vi igen snart..
 
Kärlek,