Dom första stapplande stegen..

Eller vad man nu ska kalla det. Jag har sedan innan skrivit blogg men jag själv skulle nog kalla det massa nerkladdad text som istället för att hamna i min dagbok/scrapbook fick hamna på internet, men det var ett bra tag sedan nu, sen dess har jag nog haft tre olika adresser, till att sedan gått tillbaka till att skriva mer i min bok här hemma och fortsätta läsa bloggar på nätet. Men för ett tag sedan bestämde jag mig att det var dags att prova det här igen. Så för att göra en lång förklaring lite längre, så här är jag nu men mina första "stapplande" steg igen.
 
Och jag vill prata, skriva och diskutera något som bör skrivas om mer enligt min mening, att älska sig själv. Det kan tyckas enkelt, men alla gånger kanske något enkelt kan vara något riktigt svårt. Det jag i alla fall vet, att när man börjar älska sig själv blir allt mycket ljusare, roligare..ja helt enkelt mycket bättre! Därför vill jag dela med mig om allt jag vet inom det, allt som jag läst om och allt som andra vet..Ja så mycket som möjligt så att fler ska kunna bli bästa vän med sig själv. För det är sant som de sägs om man inte älskar sig själv kan man inte älska någon annan heller (inte fullständigt i alla fall).
 
 
 
 
Love love love
Nicolina